izpis_h1_title_alt

Uskladitev izobraževalnega portala Triglavska zakladnica z učnimi načrti za osnovno šolo
ID Mulej, Urška (Avtor), ID Tomažič, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,45 MB)
MD5: 416AED888D9EABF667FC8D813D694D4F

Izvleček
Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) v sodobnem času zaseda pomembno mesto v sistemu vzgoje in izobraževanja. Učni načrti za osnovno šolo narekujejo vključevanje in rabo IKT pri pouku ter s tem razvijanje digitalnih kompetenc osnovnošolcev. Oboje je mogoče med drugim doseči z uporabo digitalnih učnih gradiv in učenjem z e-učbeniki. V okviru projekta LIFE NATURAVIVA – Biodiverziteta umetnost življenja je zavod Triglavski narodni park zasnoval lasten izobraževalni portal Triglavska zakladnica, na katerem so zbrana digitalna učna gradiva. V magistrski nalogi smo želeli ugotoviti, v kolikšni meri so učne vsebine izobraževalnega portala usklajene z učnimi načrti obveznih predmetov osnovne šole. Poudarek je bil na predmetih naravoslovnih vsebin, geografiji ter družbi. Izvedli smo kvalitativno analizo izbranih učnih načrtov z vidika vsebin, predvidenih oblik in metod pedagoškega dela in procesnih znanj. Podatke smo kvantitativno ovrednotili. Ugotovili smo, da je izobraževalni portal usklajen z učnimi načrti trinajstih osnovnošolskih predmetov, v največji meri s predmeti spoznavanje okolja, naravoslovje in tehnika, naravoslovje, geografija, biologija in družba. Vsebine izobraževalnega portala so primerne za obravnavo v vseh razredih osnovne šole. Pomanjkljivost izobraževalnega portala je ta, da v premajhni meri podpira razvijanje naravoslovnih postopkov in spretnosti, ki jih predvidevajo učni načrti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Triglavska zakladnica, učni načrt, osnovna šola, informacijsko-komunikacijska tehnologija, digitalna učna gradiva
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:[U. Mulej]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-149356 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:574.1:37(043.2)
COBISS.SI-ID:163885827 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:198
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Alignment of the educational portal Triglavska zakladnica with the primary school curricula
Izvleček:
Information and communication technology (ICT) occupies an important place in the system of education in modern times. The curricula for primary school dictate the inclusion and use of ICT in teaching and learning, as well as the development of digital competence among primary school students. Both of these can be achieved, among other things, through the use of digital learning materials and e-textbooks. As part of the project LIFE NATURAVIVA – Biodiversity art of life, the Triglav National Park has designed its own educational portal, Triglavska zakladnica, which collects digital learning materials. In our master's thesis, we wanted to determine to what extent the educational content of the educational portal is aligned with the curricula for compulsory primary school subjects, with an emphasis on natural science, geography and society subjects. We conducted a qualitative analysis of selected curricula in terms of content, anticipated forms and methods of pedagogical work, and procedural knowledge, and we quantitatively evaluated the results. We found that the educational portal is aligned with the curricula of thirteen primary school subjects, primarily with the subjects of learning the environment, natural sciences and technology, natural sciences, geography, biology and social sciences. The educational portal's content is suitable for all grades of primary school. A disadvantage of the educational portal is that it insufficiently supports the development of scientific processes and skills envisaged by the curricula.

Ključne besede:Triglavska zakladnica, curriculum, primary school, information and communication technology, digital learning materials

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj