izpis_h1_title_alt

Combatting climate change through message framing? : a real behavior experiment on voluntary carbon offsetting
ID Ropret Homar, Aja (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (576,89 KB)
MD5: 13219A2DDC392BB2F4AA4722DC6A0C1B
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/00472875231179400 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Findings from behavioral economics suggest the currently low take-up of voluntary carbon offsets (VCOs) could be increased by changing the way choices are presented. In this article, we lean on prospect theory to test the effect of loss framing on air traveler's VCO behavior and whether this contrasts with attitudes and behavioral intentions. Borrowing from experimental economics, we conduct an incentive-compatible online experiment with a real-effort task. We find that under certain conditions a loss-framed VCO message leads to higher likelihood of offsetting, indicating some presence of loss aversion. The results also reveal a substantial attitude-behavior gap and intention-behavior gap, previously postulated to be particularly strong in the tourism setting but not yet quantified. Importantly, 28% of participants with a negative attitude toward VCOs chose to offset nonetheless, indicating positive attitudes are not a pre-requisite for behavior, as hitherto stipulated. Practical, theoretical, and methodological implications of the findings are discussed.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism, environment, consumer behaviour, sustainable development, loss framing, voluntary carbon offsets, pro-environmental behavior, attitude-behavior gap, online experiment
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 883–903
Številčenje:Vol. 63, iss. 4
PID:20.500.12556/RUL-149240 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
ISSN pri članku:0047-2875
DOI:10.1177/00472875231179400 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:155243267 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.09.2023
Število ogledov:956
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of travel research
Skrajšan naslov:J. travel res.
Založnik:SAGE, Travel and Tourism Research Association
ISSN:0047-2875
COBISS.SI-ID:31206 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, okolje, vedenje potrošnikov, trajnostni razvoj

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0441
Naslov:Regeneracija ekonomije in posla

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0410
Naslov:Digitalizacija kot gonilo trajnostnega razvoja posameznika, organizacij in družbe

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-1783
Naslov:Okolju prijazno vedenje v turizmu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj