izpis_h1_title_alt

Odnos med tržnimi deleži in podobo blagovnih znamk na slovenskem trgu fotoaparatov : diplomsko delo
ID Janežič, Žiga (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/janezic775.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trg, tržne raziskave, blagovne znamke, poslovno komuniciranje, nakup, vedenje potrošnikov
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Janežič]
Leto izida:2010
Št. strani:25 str.
PID:20.500.12556/RUL-14916 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:19889894 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:831
Število prenosov:168
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, market, market research, trademarks, business communication, purchasing, consumer behaviour

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj