izpis_h1_title_alt

Analiza digitalnih kompetenc študentov Fakultete za upravo : diplomsko delo
ID Vidović, Anita (Avtor), ID Keržič, Damijana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (748,12 KB)
MD5: AC151D0E42BAD71268C5BEF06BBDCBAB

Izvleček
Z razvojem informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) nas družba, v kateri živimo, spodbuja in usmerja k izpopolnjevanju znanja in veščin, da bi bili v življenju uspešni. Za razumevanje in učinkovito rabo IKT je ključnega pomena digitalna pismenost, ki je temeljna zmožnost posameznika, da lahko deluje v digitalnem svetu. Z razvojem IKT so nastali novi načini posredovanja znanja in učenja, ki zadoščajo potrebam in izzivom moderne družbe. Veščine, ki so potrebne za učinkovit in kakovosten študij v učnih okoljih, podprtih z IKT, so neločljivo povezane z digitalno kompetentnostjo posameznika, ki se nanaša na suvereno in kritično rabo digitalnih tehnologij na vseh življenjskih področjih z namenom pridobivanja informacij, za komunikacijo in tudi reševanje različnih problemov. V delu je z opisno in primerjalno metodo na osnovi izbrane literature s področja digitalnih kompetenc predstavljena digitalna kompetenca, ki je umeščena v okvir digitalnih kompetenc DigComp 2.1, ki je sestavljen iz pet področij. S standardiziranim vprašalnikom je bila preverjena stopnja osvojenih digitalnih kompetenc študentov Fakultete za upravo. Zbrani in analizirani podatki so pokazali, da se stopnja osvojenih digitalnih veščin ne razlikuje med spoloma, tekom študija pa so študentje nadgradili svoje digitalne sposobnosti. Študentje imajo osvojeno srednjo stopnjo digitalnih kompetenc. Diplomsko delo ponuja analitični prikaz osvojenih digitalnih kompetenc na petih področjih okvirja DigComp študentov Fakultete za upravo. Rezultati tako podajajo pregled področij, kjer so možnosti za izboljšanje digitalnih kompetenc s prilagoditvijo izvedbe pedagoškega procesa in vključevanjem IKT na Fakulteti za upravo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalne kompetence, informacijsko-komunikacijska tehnologija, izobraževanje, DigComp, študij, epidemija covida-19, digitalna pismenost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Vidović]
Leto izida:2023
Št. strani:IX, 57 str.
PID:20.500.12556/RUL-149143 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004:37.011.2-057.875(497.4Ljubljana)(043.2)
COBISS.SI-ID:163220227 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.09.2023
Število ogledov:913
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital competences of students of the Faculty of the Administration
Izvleček:
With the development of the information and communication technology (ICT), as a result, the society we live in, encourages and directs us to improve our knowledge and skills in order to be successful in life. Digital literacy, which is the fundamental ability of an individual to function in the digitaln world, is crucial for the understanding and effective use of ICT. With the development of ICT, new ways of imparting knowledge and learning also emerged, which enabled the acquisition of knowledge that meets the needs and challenges of modern society. Skills that are so necessary for effective and high-quality studies are so inextricably linked to the digital competences of the individual. A student who is digitally successful will find the informations the need faster and more efficiently and at the same time they will be able to evaluate the information received. A key component of digital literacy is digital competence, which refers to the sovereign use of ICT, with the aim of improving competences in various areas of life. In thesis, digital competence is presented using a descriptive and comparative method based on selected literature in the field of digital competences, which is placed in the five level framework of digital competences DigComp 2.1. The student's level of acquired digital competences of the Facutly of Administration was checked with a standardized questionnaire. The collected and analyzed data showed that the level of acquired digital skills did not differ between genders, and that students improved their digital skills during the course of their studies. Students have acquired a intermediate level of digital competences. The diploma thesis offers an analytical presentation of acquired digital competences in the fifth areas of the DigComp framework of the students of Faculty of Administration. The results thus provide an overview of areas where there are opportunities to improve digital competences by adapting the implementation of the pedagogica pcroess and integrating ICT at the Faculty of Administration.

Ključne besede:digital competences, information and communication technology, education, DigComp, study, Covid-19 epidemic, digital literacy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj