izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva zaposlenih z usposabljanji v izbrani organizaciji : diplomsko delo
ID Podobnik, Nina (Avtor), ID Umek, Lan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (408,02 KB)
MD5: A457C2B9C1E76DBBE9765C4F84CE34DC

Izvleček
Zaradi hitre tehnološke rasti se zaposleni v industrijskih podjetjih nenehno srečujejo z novimi izzivi, tveganji in priložnostmi. Z novo tehnologijo se spreminja tudi znanje, ki ga posamezniki potrebujejo za uspešno in učinkovito opravljeno delo ter za sledenje ciljem podjetja. Ključno vlogo pri obvladovanju vseh potrebnih znanj, kompetenc in spretnosti nosi oblikovan management usposabljanj. Bistvenega pomena je, da je želja po rasti in razvoju zaposlenega obojestranska: tako na strani podjetja, ki strmi k stalnemu izboljševanju, kot tudi na strani zaposlenega, ki si prizadeva za svoj profesionalni razvoj. Pomembno je, da se podjetje zaveda, da je za uspešen prenos pridobljenega znanja v prakso potrebno tudi zadovoljstvo zaposlenega z usposabljanjem. Zato je nujno potrebno, da ga podjetje spremlja in v primeru ugotovljenih odstopanj tudi ukrepa. Eden izmed načinov pridobivanja povratnih informacij s strani udeležencev je izvedba anketnega vprašalnika. Namen diplomskega dela je s pomočjo anketnega vprašalnika raziskati obstoječo stopnjo zadovoljstva zaposlenih z izvedenimi usposabljanji v podjetju Hidria d. o. o. in prikazati, katera so tista usposabljanja, s katerimi so zaposleni zadovoljnejši in s katerimi ne. Prikazani bodo vsi dejavniki oziroma elementi, ki vplivajo na oceno zadovoljstva zaposlenih. Rezultati analize kažejo, da so zaposleni zadovoljni z izbiro izvajalcev usposabljanj, niso pa zadovoljni z gradivom. Zaključek diplomskega dela zajema priporočene ukrepe, ki bi kadrovski službi, ki v podjetju skrbi za organizacijo usposabljanja, omogočili izboljšanje stanja pri dejavnikih, ki so najbolj kritični.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:usposabljanje, zadovoljstvo z usposabljanjem, proces usposabljanj, zaposleni, znanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Podobnik]
Leto izida:2023
Št. strani:VIII, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-149127 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.108.45:005.336.3(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:163213827 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.09.2023
Število ogledov:671
Število prenosov:81
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of employee training satisfaction in selected organisation
Izvleček:
Due to rapid technological growth, employees in industrial companies are constantly facing new challenges, risks and opportunities. New technology is also changing the skills that individuals need to do their jobs effectively and efficiently and to pursue the company's goals. Training management plays a key role in ensuring that all the necessary knowledge, competences and skills are achieved. It is essential that the employee's desire for growth and development is mutual. Both on the part of the company, which strives for continuous improvement, and on the part of the employee, who strives for his or her own professional development. It is important that the company is aware that successful transfer of knowledge into practice also requires employee satisfaction with the training. It is therefore essential that companies monitor it and take action in the event of any deviations found. One of the ways to get feedback from participants is to conduct a questionnaire survey. The aim of the thesis is to investigate the current level of employee satisfaction with the training provided at Hidria d. o. o. by means of a questionnaire and to show which training courses the employees are more satisfied with and which ones they are less satisfied with. All the factors or elements that influence the assessment of employee satisfaction will be shown. The results of the analysis show that employees are satisfied with the choice of training providers, but not with the training material. The thesis concludes by recommending actions that would enable the company's human resources department, responsible for training organisation, to improve the situation of the most critical factors.

Ključne besede:training, satisfaction with training, training process, employees, knowledge

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj