izpis_h1_title_alt

Nova trženjsko raziskovalna orodja za razumevanje nakupnega vedenja kupcev v maloprodaji : diplomsko delo
ID Govejšek, Urša (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/govejsek751.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, tržne raziskave, metode, informacije, etika, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Govejšek]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-14892 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19876326 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1200
Število prenosov:169
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:consumer behaviour, purchasing, decision making, market research, methods, information, ethics, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj