izpis_h1_title_alt

The interplay between social commerce and social media marketing strategy development : a case from the outdoor industry : master's thesis
ID Bizjak, Anika (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bizjak5055-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bizjak]
Leto izida:2023
Št. strani:78, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-148876 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:162424323 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.09.2023
Število ogledov:504
Število prenosov:45
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Povezava med prodajo preko družbenih omrežij in razvojem trženjske strategije za družbena omrežja: primer panoge z oblačili in ostalimi izdelki za zunanje aktivnosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj