izpis_h1_title_alt

Gruenov učinek in nakupno vedenje porabnikov : primer Ikea : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pikovnik, Darja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/pikovnik2163.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, case study, Ikea
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Pikovnik]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 22, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-148846 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:159623427 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.09.2023
Število ogledov:257
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Gruen effect and consumer buying behaviour : the case of Ikea
Ključne besede:marketing, sales, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, case study, Ikea

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj