izpis_h1_title_alt

Študija primera uporabe hevrističnih atribucijskih modelov v večkanalnem marketingu : magistrsko delo
ID Vidonja, Karin (Avtor), ID Petrovčič, Andraž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,37 MB)
MD5: 4DBAF33ECD210DECB8EFF8B91C94CDD0

Izvleček
Magistrsko delo predstavlja študijo primera, ki se osredotoča na uporabo hevrističnih atribucijskih modelov v večkanalnem marketingu za Podjetje X. Cilj raziskave je bil prikazati uporabo tega pristopa pri analizi večkanalnega marketinga (primarno na spletu) in preučiti, kako lahko ta pristop prispeva k optimizaciji večkanalnih strategij. Raziskava je temeljila na podatkih iz različnih marketinških kanalov Podjetja X, kot so digitalno oglaševanje, e-pošta, družbena omrežja in iskanje v spletnih iskalnikih. Konverzija je bila opredeljena kot spletni nakup na spletnem mestu Podjetja X. Analiza je bila opravljena s pomočjo orodja Google Analytics 4 in njegovih šestih hevrističnih atribucijskih modelov. Primerjalno je bil uporabljen tudi podatkovno-voden model v omenjenem orodju. Rezultati so pokazali, da uporaba hevrističnih atribucijskih modelov omogoča boljše razumevanje vpliva posameznih kanalov na konverzije in boljše razumevanje kanalov na poti do konverzije. Kljub nekaterim omejitvam priporočamo uporabo hevrističnih atribucijskih modelov pri načrtovanju večkanalnih marketinških kanalov za izboljšanje njihove učinkovitosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:atribucija, Google Analytics 4, hevristični atribucijski model, konverzija, točka dotika, večkanalni marketing.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Vidonja
Leto izida:2023
Št. strani:71 str.
PID:20.500.12556/RUL-148654 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:303:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:163775491 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.08.2023
Število ogledov:717
Število prenosov:37
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of heuristic attribution models in multi-channel marketing: A case study
Izvleček:
This master thesis presents a case study focusing on the use of heuristic attribution models in multi-channel marketing of Company X. The aim of the research was to demonstrate the use of this approach in the analysis of multi-channel marketing (primarily online) and to examine how this approach can contribute to the optimisation of multi-channel strategies. The research was based on data from Company X's different marketing channels, such as digital advertising, email, social networks and search engines. The conversion was defined as an online purchase on Company X's website. The analysis was carried out using Google Analytics 4 and their six heuristic models. For comparison, the data-driven model in Google Analytics 4 was also used. The results showed that the use of heuristic attribution models provides a better understanding of the impact of individual channels on conversions and a better understanding of the channels on the path to conversion. In conclusion, although heuristic attribution models show some limitations, we recommend their use in the design of multi-channel marketing channels to improve their effectiveness.

Ključne besede:attribution, Google Analytics 4, heuristic attribution model, conversion, touch point, multichannel marketing.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj