izpis_h1_title_alt

Umestitev zvezdnikov v trženjsko-komunikacijska sporočila podjetja kot (ne)preverjen recept za uspeh trženjsko-komunikacijske kampanje : diplomsko delo
ID Nimani, Gent (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/nimani722.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglas, osebnost, vedenje potrošnikov, odločanje, efektivnost, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Nimani]
Leto izida:2010
Št. strani:28, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-14859 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19857638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:947
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, advertisement, personality, consumer behaviour, decision making, efficiency, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj