Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Cuban representation at the Biennial of Graphic Arts and non-aligned cultural policy
ID
Grafenauer, Petja
(
Avtor
),
ID
Tepina, Daša
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(285,84 KB)
MD5: 5CB5E678B52E512AE8373E778DF46524
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10286632.2023.2177646
Galerija slik
Izvleček
The article examines how the policies of international cultural exchange of socialist Yugoslavia are reflected at the level of biennial crossroads, using the example of the Ljubljana International Biennial of Graphic Arts (IBGA). Our research is based on the analysis of archival materials, existing literature, and interviews with the participants of the Biennial in the studied period. The Cuban example is highlighted in this paper to examine the example of the renowned designer and graphic artist Félix Beltrán to show that there was no firm international cultural policy on the Yugoslavian institutional level. With the transition to market socialism and the liberalization with which Yugoslavia began to approach the Western capitalist economy, something similar happened at the level of international cultural policy. The West held the leading position in global cultural politics, which managed to preserve capitalism and make it part of the culture with its hegemonic cultural code. This also announced the beginning of the decline of international socialist history, which was very noticeable in the field of cultural crossings, such as biennials.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
graphic arts
,
Ljubljana Biennial of Graphic Arts
,
Non-Aligned Movement
,
modernism
,
Félix Alberto Beltrán Concepción
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 207–219
Številčenje:
Vol. 30, no. 2
PID:
20.500.12556/RUL-148523
UDK:
7.01:316.485.22
ISSN pri članku:
1477-2833
DOI:
10.1080/10286632.2023.2177646
COBISS.SI-ID:
142830851
Datum objave v RUL:
25.08.2023
Število ogledov:
559
Število prenosov:
84
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
The international journal of cultural policy
Založnik:
Taylor & Francis
ISSN:
1477-2833
COBISS.SI-ID:
521441561
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
grafika
,
ljubljanski grafični bienale
,
gibanje neuvrščenih
,
modernizem
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J7-2606
Naslov:
Modeli in prakse mednarodne kulturne izmenjave gibanja neuvrščenih: raziskovanje prostorsko-časovnih kulturnih dinamik
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj