izpis_h1_title_alt

Aerodinamični izračun letala splošne kategorije
ID Dobravec, Gal (Avtor), ID Kikelj, Radivoj (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Petrović, Igor (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,07 MB)
MD5: 46AE699AF266A2CE31DC6D789C9B5A5D

Izvleček
Naloga zajema aerodinamično analizo za podani aerodinamični osnutek enomotornega štirisedežnega letala klasične aerodinamične konfiguracije. V uvodu smo predstavili naše cilje in zahteve, ki nam jih je podal mentor. Nato smo na kratko predstavili pomembne teoretične osnove, ki so potrebne za razumevanje in izdelavo aerodinamičnih analiz. Predstavili smo tudi vse dane podatke za naše letalo ter dele in sklope, ki bodo ločeno obravnavani v rezultatih. S podanim osnutkom enomotornega, štirisedežnega letala smo najprej v programu SolidWorks izdelali 3D model, ki smo ga uporabili pri aerodinamičnih analizah. Aerodinamične analize smo izdelali s pomočjo dostopnih programov XFLR5, OpenVSP in Ansys. Pri analizah smo upoštevali, da imamo simetričen obtok in model letala brez propelerja ter podvozja. Pridobljene rezultate smo med seboj primerjali in na koncu podali še ugotovitve in možne izboljšave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:aerodinamika letala, Prandtl-ova teorija vzgonske črte, potencialni tok, robni pogoji, aerodinamična zasnova, aerodinamična analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Dobravec]
Leto izida:2023
Št. strani:XX, 64 str.
PID:20.500.12556/RUL-148497 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:629.73:533.6:004.925.84(043.2)
COBISS.SI-ID:167977475 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.08.2023
Število ogledov:1138
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Aerodynamic analysis of a general aviation airplane
Izvleček:
The task consists of an aerodynamic analysis for the given aerodynamic design of a single-engine, four-seat aircraft of classical aerodynamic configuration. In the introduction we presented our objectives and the requirements given by our mentor. We then briefly introduced the important theoretical background needed to understand and produce aerodynamic analyses. We also presented all the data given for our aircraft, as well as the parts and assemblies that will be discussed separately in the results. With the given design of a single-engine, four-seat aircraft, we first created a 3D model in SolidWorks, which we used for the aerodynamic analyses. The aerodynamic analyses were performed using the available software XFLR5, OpenVSP and Ansys. For the analyses, we considered a symmetrical circulation and a model of the aircraft without propeller and landing gear. The results obtained were compared with each other and finally conclusions and possible improvements were given.

Ključne besede:airplane aerodynamics, Prandtl's lifting line theory, potential flow, boundary conditions, aerodynamic design, aerodynamic analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj