izpis_h1_title_alt

Development of pedagogy textbooks for saxophone : master thesis
ID Vanags, Kristaps (Avtor), ID Drevenšek, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rotar Pance, Branka (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,21 MB)
MD5: 886401BBC05308DB0F61A9633B1D2A1F

Izvleček
This research aims to provide a comprehensive analysis of pedagogy textbooks for the saxophone, examining their historical development, pedagogical approaches, and inclusion of supplementary materials. While this aspect of saxophone pedagogy has often been overlooked, it is crucial for a comprehensive understanding of teaching methods. The study will analyse various textbooks, comparing their content and identifying universal criteria for evaluating pedagogy textbooks. The findings will be presented in a convenient and adaptable table, providing a valuable resource for evaluating similar pedagogy textbooks.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:teaching textbooks, saxophone pedagogy, development of textbooks, pedagogical approaches, music education
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:AG - Akademija za glasbo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Vanags
Leto izida:2023
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-148396 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:780.643.2:37
COBISS.SI-ID:158335491 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.08.2023
Število ogledov:678
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Namen te raziskave je zagotoviti celovito analizo pedagoških učbenikov za saksofon, preučiti njihov zgodovinski razvoj, pedagoške pristope in vključevanje dopolnilnega gradiva. Čeprav je bil ta vidik pedagogike saksofona pogosto spregledan, je ključnega pomena za celovito razumevanje učnih metod. Študija bo analizirala različne učbenike, primerjala njihovo vsebino in opredelila univerzalna merila za vrednotenje pedagoških učbenikov. Ugotovitve bodo predstavljene v priročni in prilagodljivi tabeli, ki bo dragocen vir za ocenjevanje podobnih pedagoških učbenikov.

Ključne besede:učbeniki, razvoj učbenikov, poučevanje glasbil, pouk pihal, glasbeno izobraževanje, glasbena vzgoja, saksofon, pedagoški pristopi, magistrska dela, učbeniki za poučevanje, pedagogika saksofona

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj