izpis_h1_title_alt

Napačne predstave o obsegu uradnih dvojezičnih območij v Republiki Sloveniji
ID Rodela, Martina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (360,65 KB)
MD5: 4CCA4E58942EFCF1F9A423C2C384D1DC

Izvleček
V prispevku nas zanima, koliko študentje po zaključenem gimnazijskem ali strokovnem izobraževanju poznajo obseg obeh dvojezičnih območij v Republiki Sloveniji, katere napačne predstave imajo o njiju in kako natančno so te informacije predstavljene v srednješolskih učbenikih za slovenščino (materinščino). Ugotavljamo, da pri študentih prevladujejo napačne predstave v smislu posplošenega razumevanja obsega dvojezičnih območij, tudi v učbenikih je ta del snovi večinoma posplošen.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, srednja šola, dvojezično območje, narodne manjšine, napačne predstave
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 307-314
PID:20.500.12556/RUL-148380 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:37.091.31:323.15(497.4)
DOI:10.4312/Obdobja.41.307-314 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:130900995 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.08.2023
Število ogledov:520
Število prenosov:32
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Na stičišču svetov : slovenščina kot drugi in tuji jezik
Uredniki:Nataša Pirih Svetina, Ina Ferbežar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Založba Univerze
Leto izida:2022
ISBN:978-961-297-026-0
COBISS.SI-ID:128310531 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Zbirka Obdobja
Številčenje v zbirki:41
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This article examines how much high school graduates know about the extent of the two bilingual areas in Slovenia, what misconceptions they have about them, and how accurately this information is presented in high school textbooks for Slovenian. Most common are misconceptions in their general understanding of the extent of the bilingual areas. Even in textbooks, information is mostly generalized.

Ključne besede:Slovene, high school, bilingual area, ethnic minority, misconceptions

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj