izpis_h1_title_alt

Vpliv krize COVID-19 na trženjsko in prodajno strategijo podjetja Riko Ribnica : skupinsko magistrsko delo
ID Brodnik, Matija (Avtor), ID Kokalj, Miha (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/brodnik4994-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, industrijsko podjetje, Riko Ribnica, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, krize, COVID-19, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Brodnik
Leto izida:2023
Št. strani:VI, 104, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-147930 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:153137923 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:478
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of COVID-19 crisis on marketing and sales strategy for the Riko Ribnica company
Ključne besede:Slovenia, industrial enterprise, Riko Ribnica company performance, business efficiency, crises, COVID-19, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj