izpis_h1_title_alt

Vpliv trženjske vsebine na družbenih medijih na porabnikovo vključevanje : primer Facebook strani blagovne znamke Deichmann : magistrsko delo
ID Tomašević, Urška (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/tomasevic5006-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, Facebook, vedenje potrošnikov, case study, raziskave analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Tomašević]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 54 str.
PID:20.500.12556/RUL-147928 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:152992259 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:648
Število prenosov:46
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of social media marketing content on customer engagement : the case of Deichmann’s Facebook page
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, Facebook, consumer behaviour, case study, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj