izpis_h1_title_alt

Minimalism as a new mode of consumption among millenials : master's thesis
ID Stoliarova, Anastasia (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stoliarova4958-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, generation gap, purchase, decision making, trends research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Stoliarova]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 52, 45 str.
PID:20.500.12556/RUL-147906 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:151277571 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:281
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Minimalizem kot nov način potrošnje med milenijci
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, medgeneracijske razlike, nakup, odločanje, trendi, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj