Podrobno

Analiza in spreminjanje organizacije v obdobju pandemije COVID-19 na primeru turistične agencije Palma : magistrsko delo
ID Hlupič, Danaja Stasja (Avtor), ID Sitar, Aleša Saša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hlupic4963-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, potovalni uradi, Palma, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, pandemija, COVID-19, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. S. Hlupič]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 59, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-147901 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.7
COBISS.SI-ID:150813699 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:970
Število prenosov:88
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HLUPIČ, Danaja Stasja, 2023, Analiza in spreminjanje organizacije v obdobju pandemije COVID-19 na primeru turistične agencije Palma : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : D. S. Hlupič. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hlupic4963-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis and re-design of organization during COVID-19 pandemic: the case of Palma travel agency
Ključne besede:Slovenia, tourism, tourist agencies, Palma, company performance, business efficiency, pandemic, COVID-19, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Social Media Advertising Campaign for QIQO
  3. (Ne)moč kontekstnega oglaševanja
  4. Social network advertisements of Maristella company products
  5. Planning and Analysis of event web advertising
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  3. Analiza digitalne oglaševalske kampanje
  4. Online ad videoproduction
  5. Targeted advertising on social media

Nazaj