izpis_h1_title_alt

Konceptualizacija pismenosti v programskih dokumentih za slovenščino in srbščino kot prvi jezik (j1) - primerjalna analiza
ID Moskovljević Popović, Jasmina (Avtor), ID Đukanović, Maja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (68,98 KB)
MD5: 4C32E1D5B6B96A1470F93C1FB7421C76
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-32/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Raziskava obravnava primerjalno analizo izobraževalnih standardov za predmet slovenščina in srbščina kot J1. Temelji na podrobni analizi ustreznih dokumentov, v katerih so predstavljeni standardi, posebna pozornost pa je usmerjena na podobnosti in razlike v strukturi, konceptualizaciji in formulaciji standardov ter na zahteve na različnih stopnjah izobrazbe.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, srbščina, pismenost, jezikovna didaktika, standardi znanja, osnovna šola, primerjalne študije
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 263-267
PID:20.500.12556/RUL-147722 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:81'242:373.3(497.4:497.5)
COBISS.SI-ID:72042850 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.07.2023
Število ogledov:412
Število prenosov:22
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Družbena funkcijskost jezika : (vidiki, merila, opredelitve)
Uredniki:Andreja Žele
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2013
ISBN:978-961-237-609-3
COBISS.SI-ID:269357568 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:32
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The research presented in this paper focuses on the comparative study of educational standards for Slovene as L1 and Serbian as L1. It is based on the detailed analysis of relevant policy papers and documents in which standards are established, and special attention is paid to similarities and differences in the structure, conceptualisation and formulation of standards, as well as to various literacy demands at different education levels.

Ključne besede:Slovene language, Serbian language, literacy, language didactics, educational standards, primary school, comparative studies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj