izpis_h1_title_alt

Učenje fizikalnih vsebin nekoliko drugače - predstavitev projektov ARphymedes in ARphymedes Plus
ID Pavlin, Jerneja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (177,39 KB)
MD5: EC042E1EAC7F27EF625A8E692841EB65
URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7505/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Naravoslovna pismenost združuje i) razlaganje pojavov, ii) raziskovanje, interpretiranje podatkov in dokazov in iii) odnos do naravoslovja. Fizikalni del naravoslovne pismenosti pogosto velja za izziv, a vendar raznoliko eksperimentalno delo, tudi kot del učenja z raziskovanjem, spodbuja učenčev napredek.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:fizika
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 16-17
Številčenje:Letn. 27, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-147678 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:157360899 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2023
Število ogledov:396
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj