izpis_h1_title_alt

Lačen si ful drugačen : v iskanju naslovnikovega jezika
ID Kalin Golob, Monika (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (75,56 KB)
MD5: 727705660703D1DDE27927748EAE76B6
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-32/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek obravnava jezikovne izbire v oglaševalskih besedilih. Z analizo besedila Lektorskega društva Slovenije, ki popravlja 16 oglasov, prikazujem, da tradicionalni model jezikovne zvrstnosti ne more biti analitično orodje za jezikoslovne razčlembe: oglaševanje je razbremenjeno žanrskih omejitev, zato kot prvo načelo postavlja iskanje ustreznega naslovnikovega jezika, šele nato s parazitiranjem na znanih žanrih in njihovo hibridizacijo ustvari oglas, ki bo vzbudil pozornost in prepričal k nakupu ali sprejetju nove ideje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, stilistika, oglaševanje, jezikovne zvrsti, oglaševalska besedila, jezik medijev, slogani, stilna analiza
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 201-206
PID:20.500.12556/RUL-147656 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'42:659
COBISS.SI-ID:32345693 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2023
Število ogledov:197
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Družbena funkcijskost jezika : (vidiki, merila, opredelitve)
Uredniki:Andreja Žele
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2013
ISBN:978-961-237-609-3
COBISS.SI-ID:269357568 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:32
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This paper presents an analysis of language choices in advertising texts. The text Language Guidelines for Advertisers was analysed to show the professional stance of language revisers and the persistence of the traditional model of language registers, which cannot be a linguistic method. Advertising is freed from genre limitations and its first principle is the search for an appropriate language of address; only then, by exploiting known genres and hybridising them, is an advertisement created that attracts attention and convinces addressees to buy something or accept new ideas.

Ključne besede:advertising texts, media language, slogans, style analysis, language registers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj