izpis_h1_title_alt

Razvoj identitete blagovne znamke na primeru vrhunskega slikarja : diplomsko delo
ID Šinkovec, Peter (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/sinkovec634.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:umetnost, trženje, blagovne znamke, proizvodi, razvoj, image, cena
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Šinkovec]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 21, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-14751 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19745254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1104
Število prenosov:162
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:art, marketing, trademarks, products, development, image, price

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj