izpis_h1_title_alt

Instagram kot orodje za upravljanje osebne znamke : diplomsko delo
ID Bitenc, Maša (Avtor), ID Verčič, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (588,77 KB)
MD5: 3913610013DB30F440806BACA8EBDAF7

Izvleček
Cilj diplomskega dela je preučiti primer upravljanja osebne znamke bivšega predsednika države Boruta Pahorja na družbenem omrežju Instagram. Skladno s ciljem diplomsko delo s pomočjo ustrezne empirične raziskave odgovarja na raziskovalno vprašanje. Raziskovalno vprašanje je bilo oblikovano na podlagi pregleda ustrezne literature s področja osebnega znamčenja. Obravnavano raziskovalno vprašanje odgovarja, na kakšen način ljudje ustvarijo osebno znamčenje na Instagramu. V diplomskem delu na podlagi temeljitega pregleda literature s področja osebnega znamčenja in uporabe družbenih omrežij (Instagram) preverjam trditev, ki se glasi: »Ljudje osebno znamčenje ustvarjajo s personalizacijo objav v neformalnih okoliščinah«. Študija primera, ki obravnava osebno znamčenje Boruta Pahorja na Instagram profilu v času predvolilne kampanje, je tako potrdila izsledke literature in preučevano trditev diplomskega dela.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:osebno znamčenje, družbena omrežja, Instagram, digitalizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Bitenc
Leto izida:2023
Št. strani:41 str.
PID:20.500.12556/RUL-147487 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:077.5:32(043.2)
COBISS.SI-ID:159074819 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.07.2023
Število ogledov:972
Število prenosov:175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Instagram as a personal branding tool
Izvleček:
The aim of the thesis is to examine the case of managing a personal brand on the Instagram social media of ex-president Borut Pahor. In accordance with the aim of the thesis, it answers the research question using appropriate empirical research methodology. The research question was formulated based on a review of relevant literature in the field of personal branding. The addressed research question answers how people create a personal brand on Instagram. The hypothesis developed on the basis of a thorough review of the literature in the field of personal branding and the use of social media (Instagram) is as it follows: "People create a personal brand by personalizing posts in informal environment". The case study, examines the personal brand of Borut Pahor on his Instagram profile during the pre-election campaign, and has confirmed the findings of the literature and the hypotheses of the thesis.

Ključne besede:personal branding, social media, Instagram, digitalization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj