izpis_h1_title_alt

The use of music in ELT classes in the last three grades of Slovenian primary schools
ID Majcen, Neža (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (754,15 KB)
MD5: EA34AC94BD05D396FF5F6567D906F2F4

Izvleček
The master’s thesis discusses the use of music in English language teaching, with the focus on the last three grades of Slovenian primary schools. It first discusses music and language, their definition, origins and similarities. The interconnectedness of these two phenomena helps explain why the use of music in foreign language classrooms is so beneficial. Numerous authors provide proof that music motivates learners of all age groups, relaxes them and leads to faster acquisition and longer retention. The choice of music depends on the age of the students, the aim of the lesson and the benefit of music use that the teacher wants to maximise. In English language teaching, music without lyrics can be used as a background sound, as a means to change the atmosphere or as a lead in to a discussion. Songs can also be used to spark conversation or to change the mood, but they have other uses as well. As they include lyrics, they can be used to teach grammar, vocabulary or improve the students’ four skills. The practical part of the master’s thesis includes a survey which shines a light on the use of music during ELT classes in the last three grades of Slovenian primary schools. It analyses answers from 118 high school students who reflect on their past experiences, and reveals data regarding 49 different Slovenian primary schools. The results of the survey show that music is rarely used during ELT classes in the last three years of the majority of Slovenian primary schools. They reveal in which ways music and songs are most often used in such classes, what types of songs are most frequently used and what the students think about music use in ELT classes in the last three grades of Slovenian primary schools. In its discussion, the master’s thesis searches for possible reasons for the rare use of music in English language classes involving pre-teens and teenagers and offers solutions. It advocates for more frequent use of music during ELT classes in the last three grades of Slovenian primary schools, highlighting again its multiple benefits.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:ELT, music, Slovenian primary schools, third triad.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-147477 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:159141891 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.07.2023
Število ogledov:281
Število prenosov:51
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporaba glasbe pri pouku angleščine v zadnjih treh razredih slovenskih osnovnih šol
Izvleček:
Magistrsko delo obravnava uporabo glasbe pri pouku angleškega jezika. Osredotoča se na uporabo glasbe pri pouku angleškega jezika v zadnjih treh razredih slovenskih osnovnih šol. V prvem delu se najprej posvetimo glasbi in jeziku. Skozi teorijo raziščemo njune definicije, njun izvor in podobnosti med njima. Močna povezanost teh dveh pojavov nam pomaga razjasniti, zakaj uporaba glasbe tako pozitivno vpliva na učenje tujih jezikov. Mnogi avtorji s svojim deli dokazujejo, da glasba motivira učence vseh starosti, jih sprosti in jim omogoči hitrejšo zapomnitev ter daljšo ohranitev novega znanja. Izbira glasbe za uporabo v razredu je odvisna od starosti učencev, ciljev učne ure in pozitivnega učinka glasbe, ki ga učitelj želi poudariti. Pri poučevanju angleškega jezika se lahko glasba brez besedila uporablja kot zvok v ozadju, kot pripomoček za izboljšanje razrednega vzdušja ali kot povod za pogovor. Pesmi so prav tako lahko uporabljene za vzpostavitev diskusije ter za izboljšanje vzdušja, lahko pa so uporabljene tudi na druge načine. Ker vključujejo besedila, jih lahko uporabimo za poučevanje slovnice, besedišča ali za izboljšanje vseh štirih jezikovnih spretnosti učencev. Praktični del magistrskega dela vključuje raziskavo, ki razkriva podatke o uporabi glasbe med poukom angleščine v zadnjih treh razredih slovenskih osnovnih šol. Analizira odgovore 118 gimnazijcev, ki se spominjajo svojih osnovnošolskih let, ter preko njih pridobi podatke o 49 različnih slovenskih osnovnih šolah. Rezultati ankete kažejo, da se glasba v večini slovenskih osnovnih šol redko uporablja pri pouku angleščine v zadnjih treh razredih. Razkrijejo še, na katere načine je glasba najpogosteje uporabljena pri pouku angleščine v tej triadi ter kakšna so mnenja učencev o uporabi glasbe pri pouku angleščine. V razpravi magistrsko delo išče razloge za redko uporabo glasbe pri pouku angleščine v zadnjih treh razredih slovenskih osnovnih šol ter rešitve zanje. Zavzame se za pogostejšo uporabo glasbe med poukom in ponovno izpostavi njene številne koristi.

Ključne besede:poučevanje angleščine, glasba, slovenske osnovne šole, tretja triada.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj