izpis_h1_title_alt

Kako recipirati nepročitano
ID Ljubešić, Marko (Avtor), ID Benjak, Mirjana (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (249,04 KB)
MD5: D3B441B896489E063F29877ED2DCDB20
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-33/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Hrvaški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 251-261
PID:20.500.12556/RUL-147447 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6.09:37.091.2(497.5Istra)
COBISS.SI-ID:13038851 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:
TITLE: The Croatian language curriculum was changed after the Republic of Croatia achieved independence and almost nothing was omitted from the previous "collective core" which included the literature of the other Yugoslav peoples. One of the consequences of this is the insufficient acquaintance with Slovene literature among young people in the Croatian part of the Istrian peninsula. This premise has been proved by a survey conducted amongst the students of Croatian Language at the University of Juraj Dobrila in Pula and through analysis of the Slovene literature corpus in the City Libraries of both Pula and Umag. In order to make Slovene literature more comprehensible and appreciated, changes in the Croatian language secondary and university level curriculum are suggested. / KEYWORDS: Slovene literature, literary reception, Croatia, Istrian peninsula, curriculum, libraries, intercultural theory, lack of knowledge of Slovene literature, content changes
Datum objave v RUL:05.07.2023
Število ogledov:158
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Recepcija slovenske književnosti
Uredniki:Alenka Žbogar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2014
ISBN:978-961-237-707-6
COBISS.SI-ID:276084736 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:33
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Učni načrt hrvaškega jezika v srednjih šolah se je po osamosvojitvi Hrvaške spremenil in skoraj nič ni ostalo od prejšnjega "kolektivnega jedra", ki je vključevalo literature ostalih jugoslovanskih narodov. Ena izmed posledic tega stanja je nezadostno poznavanje slovenske književnosti med mlado populacijo hrvaškega dela Istre. To hipotezo sta potrdili anketa med študenti hrvaškega jezika na univerzi Jurja Dobrile v Pulju ter analiza korpusa slovenske književnosti v mestni knjižnici v Pulju in mestni knjižnici v Umagu. Za izboljšanje razumevanja slovenske književnosti predlagamo vsebinske spremembe v učnih načrtih hrvaškega jezika na srednješolski in univerzitetni ravni.

Ključne besede:slovenska književnost, literarna recepcija, Hrvaška, Istra, učni načrti, knjižnice, medkulturna teorija, nepoznavanje slovenske književnosti, vsebinske spremembe

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj