izpis_h1_title_alt

Spodbujanje literarne recepcije v vzgoji in izobraževanju : didaktične ambicije in praktični učinki
ID Krakar-Vogel, Boža (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (100,44 KB)
MD5: 296ACB9CADA9A283792828C4BFFC8631
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-33/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prvem delu članka pojasnjujem razlike med paradigmama sistemske in recepcijske didaktike književnosti, ki dajeta teoretične podlage za kurikulum. Primerjam ju z Evropskim literarnim okvirom in ugotavljam kompatibilnost didaktičnih načel. V drugem delu podajam spoznanja o zgolj polovičnih učinkih književnega pouka na njihovi podlagi pri učencih in razmišljam o nekaterih možnostih za izboljšanje teh rezultatov. Vidim jih predvsem v intenzivnem permanentnem izobraževanju učiteljev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:didaktika književnosti, sistemska didaktika, recepcijska didaktika, didaktična načela, učinki pouka, izobraževanje učiteljev
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 233-242
PID:20.500.12556/RUL-147445 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:82:371.134
COBISS.SI-ID:56292962 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.07.2023
Število ogledov:1287
Število prenosov:39
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Recepcija slovenske književnosti
Uredniki:Alenka Žbogar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2014
ISBN:978-961-237-707-6
COBISS.SI-ID:276084736 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:33
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The first part of the paper clarifies the difference between the paradigms of the systemic and receptive teaching of literature that provide the theoretical basis for the curriculum; these are compared with the European literary framework and the compatibility of didactic principles is assessed. In the second part, findings are offered regarding the limited effects of the teaching of literature on pupils and some possibilities for improving this result are considered, based primarily on the intensive permanent teacher education .

Ključne besede:systemic didactics, reader response didactics, didactic principles, effects of teaching, teacher education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj