izpis_h1_title_alt

Film kot oblika spodbude k oblikovanju boljših medvrstniških odnosov in razredne klime : magistrsko delo
ID Kolar, Maša (Avtor), ID Klemenčič Rozman, Mija Marija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,04 MB)
MD5: 11B873F861F55B7AFBE3CC64F607FBBB

Izvleček
Film je vseprisoten medij, priljubljen med mlajšo in starejšo populacijo. S svojo obliko pritegne gledalca in ga spodbuja k razmišljanju. Če ogledu sledi pogovor ali drugačna obravnava vsebine, film na gledalca deluje bolj celostno in globlje, gledalci pa dobijo priložnosti za izmenjavo idej in mnenj. Odnosi z vrstniki so za otroke v otroštvu in adolescenci osnovnega pomena. Veliko vlogo pri oblikovanju boljših medvrstniških odnosov imajo šola in učitelji. Načini, kako oblikovati boljše odnose med vrstniki, so različni, v raziskovalnem delu pa omenjam delo s pomočjo filma in delavnic, ki sledijo ogledu. Tema magistrskega dela je analiza izkušenj učiteljev in učencev pri delu s filmom kot medijem za doseganje boljših medvrstniških odnosov ter razredne klime. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati intervjujev, narejeni s sedmimi učitelji predmetne stopnje, ki so opredelili svoje izkušnje z načrtovanjem dela s filmom kot kreativnim medijem, predstavili primer prakse dela in predstavili rezultate, ki so jih pri tem dosegli. V drugem delu so predstavljeni intervjuji, narejeni s sedmimi učenci predmetne stopnje te iste osnovne šole, ki so opredelili svoje doživljanje ogleda filma, pogovora in delavnic, ki so sledile ter predstavili najbolj zaželene tematike, vsebine in metode. Njihovo glavno skupno sporočilo je, da je uporaba filma, kot sredstva za doseganje zastavljenih ciljev, za učence zelo motivirajoča, pozitivna in učinkovita, saj pritegne njihovo zanimanje ter jih osebno nagovori, vendar je po obravnavi nujno potrebno izpeljati še pogovor in delavnice, ki pomagajo vsebino filma dojeti globlje in bolj celostno.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:razredna klima, medvrstniški odnosi, film, mediji, učenec, učitelj, pogovor, vloga filma.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Kolar
Leto izida:2023
Št. strani:70 str.
PID:20.500.12556/RUL-146990 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:156306179 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.06.2023
Število ogledov:441
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Film as a Form of Encouragement to Create Better Peer Relationships and a Better Class Climate
Izvleček:
Film is an omnipresent medium that appeals to a broad range of audiences, young and old alike. Through its unique form, film captivates viewers and stimulates their cognitive faculties. However, if film viewing is followed by dialogue or discourse, the experience can have a more profound and comprehensive effect on the viewer, while offering opportunities for the exchange of ideas and perspectives. Peer relationships are paramount for children during their formative years, particularly in early childhood and adolescence. Schools and teachers have a vital role in fostering positive peer relationships. There are various strategies for cultivating these relationships, although I focused on viewing the film and having workshops later in the empirical portion of this study, I investigate the efficacy of using film in workshops to improve peer relations and classroom climate. The aim of this master's thesis is to analyze the experiences of teachers and students who have employed film as a medium to enhance peer relations and classroom climate. The empirical component features interviews with seven subject-level elementary school teachers, who describe their experiences planning film workshops and present examples of their teaching practices and the results they achieved. The second part comprises interviews with seven students from the same school, who recount their experience of watching films, engaging in conversations and workshops, and share their preferences for topics, content, and teaching methodologies. The study's central message is that film's use as a tool for achieving educational goals has a highly motivating, positive, and effective impact on students, but it is crucial to supplement film viewing with discussions and workshops to deepen their understanding of the film's content.

Ključne besede:class climate, peer relationships, film, media, student, teacher, conversation, the role of film.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj