izpis_h1_title_alt

Poslovni bonton v izbranih organizacijah državne uprave v obdobju epidemije covida-19 : diplomsko delo
ID Dolenc, Saša (Avtor), ID Buzeti, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,33 MB)
MD5: 7A9D9F7E756B8A29E063FDF1577E4730

Izvleček
Poslovni bonton ima pomembno vlogo v poslovnem okolju, saj predstavlja pomemben pripomoček, s katerim si lahko posameznik pomaga, da se olikano, spoštljivo in dostojanstveno vede v nekem prostoru in času. Pravila poslovnega bontona se tudi spreminjajo oziroma se k obstoječim pravilom dodajajo nova, ki so oblikovana tako, da se prilagajajo prostoru, času, kulturi in situacijam, v katerih se znajde družba oziroma posameznik. V zadnjih nekaj letih je prav pojav SARS-CoV-2 in z njim povezana epidemija v določeni meri vplivala na spremembo nekaterih pravil poslovnega bontona. Namen diplomskega dela je bil raziskati področje poslovnega bontona in proučiti prakso izvajanja pravil poslovnega bontona v obdobju epidemije covida-19 med zaposlenimi v izbranih organizacijah državne uprave. V okviru raziskave diplomskega dela je bilo ugotovljeno, da je imela epidemija covida-19 določen vpliv na nekatera pravila poslovnega bontona, in sicer pri rokovanju so klasično rokovanje (z dlanjo) v obdobju epidemije nadomestile varnejše alternative rokovanja, od katerih je bilo najpogosteje uporabljeno kimanje z glavo (44 %). V obdobju po epidemiji pa so anketiranci v večji meri opustili alternative rokovanja, in sicer za kar 45 %; potem se je tudi povečal delež anketiranih, ki se ponovno rokujejo z dlanjo (82 %). Poleg tega se je pri govorici telesa spremenila predvsem prepoznava obrazne mimike, saj je bila v obdobju epidemije covida-19 ovirana zaradi nošenja zaščitnih higienskih mask, pri čemer rezultati raziskave kažejo, da je večina anketiranih (67 %) v delovnem okolju vedno nosila zaščitno higiensko masko.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poslovni bonton, besedno komuniciranje, nebesedno komuniciranje, COVID-19, državna uprava
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Dolenc]
Leto izida:2023
Št. strani:X, 64 str.
PID:20.500.12556/RUL-146818 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:35:395:616-036.21:578.834 (497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:155662595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.06.2023
Število ogledov:622
Število prenosov:126
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Business etiquette in selected state administration bodies in the period of the COVID-19 pandemic
Izvleček:
Business etiquette plays an important role in the business environment because it is an important tool with which an individual can help himself to behave politely, respectfully, and with dignity in a certain space and time. The rules of business etiquette are also changed or new ones are added to the existing rules. The latter are designed to adapt to the space, time, culture, and situations in which the society or the individual find themselves. In the last few years, the emergence of SARS-CoV-2 and the epidemic associated with it influenced the change of some rules of business etiquette to a certain extent. The purpose of the bachelor’s thesis was to research the field of business etiquette and to examine the practice of implementing the rules of business etiquette during the COVID-19 epidemic among employees in selected state administration organizations. Within the framework of the bachelor thesis research, it was ascertained that the COVID-19 epidemic had a certain impact on some rules of business etiquette. When shaking hands, the classic handshake (with the palm) was replaced during the epidemic by safer handshake alternatives of which nodding with the head was the most frequently used (44%). In the post-epidemic period, however, respondents abandoned handshake alternatives to a greater extent, namely by as much as 45%. Then the proportion of respondents who shook hands increased (82%) again. In addition, the recognition of facial expressions changed mainly because, during the COVID-19 epidemic, it was hampered by the wearing of protective hygienic masks. The results of the survey show that the majority of respondents (67%) always wore protective hygienic masks in the work environment.

Ključne besede:business etiquette, verbal communication, non-verbal communication, COVID-19, state administration

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj