Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Ethically minded consumer behavior of apparel : an examination of antecedents and consequences
ID
Hrlec Gorše, Maja
(
Avtor
),
ID
Kos Koklič, Mateja
(
Avtor
),
ID
Zalokar, Anže
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(204,90 KB)
MD5: 6F4F4571EEA64146EBAF3C9634C1804F
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.ebrjournal.net/home/vol24/iss4/1/
Galerija slik
Izvleček
This research examines the ethically minded consumer behavior (EMCB) and its antecedents and consequences in the context of ethical clothes. Its objective is to test the relationships among the reasons for and against buying, subjective knowledge, EMCB and intention to purchase ethical clothes. The authors use survey data from 280 consumers to test the conceptual model. Support is provided for the majority of the hypothesized relationships: reasons for buying and subjective knowledge positively and reasons against buying negatively affect EMCB, and EMCB in turn positively influences the intention to purchase. Additionally, reasons against buying decrease the intention. The study also dis- cusses implications for companies.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
marketing
,
consumer behaviour
,
sustainable development
,
ethically minded consumer behavior
,
purchase of ethical clothes
,
reasons for/against buying
,
subjective knowledge
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 196-207
Številčenje:
Vol. 24, iss. 4, article no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-146678
UDK:
339.138
ISSN pri članku:
2335-4216
DOI:
10.15458/2335-4216.1309
COBISS.SI-ID:
132046339
Datum objave v RUL:
06.06.2023
Število ogledov:
524
Število prenosov:
67
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Economic and business review
Založnik:
Ekonomska fakulteta
ISSN:
2335-4216
COBISS.SI-ID:
268649216
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
trženje
,
vedenje potrošnikov
,
trajnostni razvoj
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj