Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Differential Evolution Based Numerical Variable Speed Limit Control Method with a Non-Equilibrium Traffic Model
ID
Strnad, Irena
(
Avtor
),
ID
Marsetič, Rok
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(4,43 MB)
MD5: 6346FC00728CA03134A66A8B13D6318C
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.mdpi.com/2227-7390/11/2/265
Galerija slik
Izvleček
This paper introduces a numerical variable speed limit (VSL) control method on a motorway, modeled by the system of partial differential equations (PDEs) of a non- equilibrium continuum traffic model. The method consists of a macroscopic simulation (i.e., numerical solution of the system of PDEs of the continuum model), introduction of the solution-based cost function and numerical optimization with a differential evolution algorithm (DE). Due to the numerical solution scheme, the method enables application of a wide range of continuum traffic models without prior discretization of PDEs. In this way, the method overcomes the limitations of the basic continuum models and represents a step towards more accurate traffic modelling in control strategies. In this paper, we determine optimal variable speed limits with the DE algorithm on a motorway section modeled by the modified switching curve model, which is a non-equilibrium continuum model consistent with the three-phase traffic flow theory. The effectiveness of the determined variable speed limits is validated using microsimulations of the test section, which show promising reductions of queue lengths and number of stops.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
differential evolution
,
optimal control
,
numerical method
,
continuum traffic flow model
,
variable speed limit
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2023
Št. strani:
17 str.
Številčenje:
Vol. 11, iss. 2, art. 265
PID:
20.500.12556/RUL-146464
UDK:
656.1
ISSN pri članku:
2227-7390
DOI:
10.3390/math11020265
COBISS.SI-ID:
137155587
Datum objave v RUL:
02.06.2023
Število ogledov:
582
Število prenosov:
83
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Mathematics
Skrajšan naslov:
Mathematics
Založnik:
MDPI AG
ISSN:
2227-7390
COBISS.SI-ID:
523267865
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
diferencialna evolucija
,
optimalna kontrola
,
numerična metoda
,
kontinuitetni model prometnega toka
,
spremenljive omejitve hitrosti
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj