izpis_h1_title_alt

Menedžment blagovnih znamk v času postmoderne : diplomsko delo
ID Štrovs, Franja (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/strovs4303.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, upravljanje, management, potrošnik, potrošnja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[F. Štrovs]
Leto izida:2010
Št. strani:I, 48, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-14631 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19633126 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1384
Število prenosov:155
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, management and control, management, consumer, consumption

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj