izpis_h1_title_alt

Konceptualna zasnova managementa odnosov s strankami v podjetju Optimal : diplomsko delo
ID Godec, Anja (Avtor), ID Trkman, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/godec569.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, lojalnost, zadovoljstvo, informacijski sistemi, case study, podjetje, Optimal
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Godec]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-14571 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:19588326 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1310
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, customer relationship, loyalty, satisfaction, information systems, case study, enterprises

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj