izpis_h1_title_alt

Perzeption und Produktion des Phonems /r/ im Deutschen bei slowenischen Gymnasiasten
ID Gerl, Yoshinaka Jošt (Avtor), ID Polajnar Lenarčič, Janja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Petrič, Teodor (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,79 MB)
MD5: 7F971070FB3072163D643362F7F0A212
.docxDOCX - Priloga, prenos (13,50 KB)
MD5: 873C3205188156C1F3F8806FB7A12F84
.pdfPDF - Priloga, prenos (100,61 KB)
MD5: 67D07B09686CEC06D1E7DEF38F5D5B37
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.

Izvleček
Die Masterarbeit beschäftigt sich mit der phonetischen Perzeption und Produktion des deutschen /r/ bei slowenischen DaF-Lernern im Gymnasium. Im theoretischen Teil werden die /r/ Laute im Deutschen und im Slowenischen kontrastiv vorgestellt und phonetische Fehler beim Zweitsprachenerwerb im Allgemeinen erläutert. Im empirischen Teil wird der Verlauf der Untersuchung präsentiert, die aus einer Umfrage, einem Perzeptionstest und einem Produktionstest bestand. Anschließend werden die Hypothesen bewertet und mit zwei anderen Ansätzen verglichen.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:Deutsch als Fremdsprache, Phonetik, Allophone, Slowenien, Gymnasien
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-145606 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:151246595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.04.2023
Število ogledov:399
Število prenosov:117
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Prepoznavanje in izgovor fonema /r/ v nemščini slovenskih gimnazijcev
Izvleček:
Magistrsko delo preučuje fonetično prepoznavanje in izgovor nemškega fonema /r/ pri slovenskih gimnazijskih učencih, ki se nemščine učijo kot drugi tuji jezik. V teoretičnem delu so kontrastivno predstavljeni alofoni fonema /r/ v nemščini in slovenščini ter fonetične napake pri usvajanju tujega jezika. V empiričnem delu avtor predstavi potek raziskave, ki je sestajala iz vprašalnika in slušnega ter izgovornega preizkusa. Nato ovrednoti hipoteze in jih primerja z dvema drugima pristopoma.

Ključne besede:nemščina kot tuji jezik, fonetika, alofoni, Slovenija, srednje šole

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj