izpis_h1_title_alt

An analysis of digital marketing options for customized products : the case of Kidling : master's thesis
ID Kolevska, Bonita (Avtor), ID Trkman, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kolevska4913-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, spletna trgovina, proizvodi, case study, raziskave, analiza, izboljšave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Kolevska]
Leto izida:2022
Št. strani:II, 63, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-145518 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:149248771 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:258
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza možnosti za digitalno trženje prilagojenih izdelkov : primer Kidling
Ključne besede:marketing, electronic marketing, online shopping, products, case study, research, analysis, improvements

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj