izpis_h1_title_alt

The impact of digital nudges on consumer online purchasing : master's thesis
ID Eftimova, Martina (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/eftimova4961-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, izbira, spletna trgovina, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Eftimova]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 48, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-145502 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:148258819 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:242
Število prenosov:32
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv digitalnih spodbud na uporabnikovo nakupovanje preko spleta
Ključne besede:marketing, electronic marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, choice, online shopping, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj