izpis_h1_title_alt

Razvoj personaliziranih tržnih poti v bančništvu : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Nežmah, Silvester (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/nezmah2131.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bančništvo, banke, bančno poslovanje, trženje, poslovno komuniciranje, personalizacija, okolje analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Nežmah]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 33, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-145478 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.71
COBISS.SI-ID:142142723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:497
Število prenosov:48
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of personalized marketing channels in banking industry
Ključne besede:banking, banks, banking management, marketing, business communication, personalization, environment, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj