izpis_h1_title_alt

Vpliv barv na potrošnikovo izbiro blagovnih znamk na podlagi nezavednega znamčenja : magistrsko delo
ID Lotrič, Katja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lotric4912-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, psihologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Lotrič]
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 53, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-145467 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:141820675 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:653
Število prenosov:122
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of colours on consumer brand choice under unconscious branding
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, dacision making, psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj