izpis_h1_title_alt

Pomen kakovosti storitev za kakovost odnosov s porabniki : primer Doma za starejše
ID Kavčič, Erika (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kavcic545.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi s strankami, storitve, kvaliteta, zadovoljstvo, medosebni odnosi, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Kavčič]
Leto izida:2010
Št. strani:24, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-14529 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19556838 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1006
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:customer relationship, services, quality, satisfaction, interpersonal relations, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj