izpis_h1_title_alt

Družabna omrežja in samopodoba mladih : diplomsko delo
ID Rode, Eneja (Avtor), ID Mesec, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rape Žiberna, Tamara (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,21 MB)
MD5: F8B27AB9100C9A6DEA710168ABBB3AEB

Izvleček
V diplomskem delu z naslovom Družabna omrežja in samopodoba mladih sem raziskovala povezavo med uporabo družabnih omrežij in samopodobo mladih. Zanimalo me je, katera družabna omrežja uporabljajo mladi in kako pogosto, koliko časa na dan preživijo na družabnih omrežjih, s kakšnim namenom jih uporabljajo in kako pogosto dobijo občutek slabe samopodobe med uporabo družabnih omrežij. V teoretičnem delu sem raziskala in opisala ključne teme za diplomsko delo. Opisala sem sledeče pojme: družabna omrežja, različne vrste samopodob, mladi. Na koncu teoretičnega dela sem predstavila tudi pomen diplomskega dela za socialno delo. Glavne ugotovitve moje raziskave so, da največ mladih uporablja družabno omrežje YouTube, na drugem mestu pa sledi Instagram. Mladi v največji meri uporabljajo družabna omrežja zaradi stika s prijatelji. Ena izmed pomembnih ugotovitev je tudi ta, da obstaja pozitivna povezava med uporabo družabnih omrežij in občutkom slabe samopodobe. Več kot mladi uporabljajo družabna omrežja, večji je občutek slabe samopodobe.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družabna omrežja, samopodoba, mladi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Rode]
Leto izida:2023
Št. strani:57 str.
PID:20.500.12556/RUL-145093 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.923.2:077.5
COBISS.SI-ID:153556227 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.04.2023
Število ogledov:1550
Število prenosov:542
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social networks and self-image of young people
Izvleček:
In my research with topic Social networks and the self-image of young people, I investigated the connection between the use of social networks and the self-image of young people. I was interested which social networks young people use and how often, how much time a day they spend on social networks, for what purpose they use them and how often they get a feeling of low self-esteem while using social networks. In the theoretical part, I tackled the key topics for my research. I described the concepts of social networks, different types of self-images and young people. At the end of the theoretical part, I also presented the importance of my research for social work. The main findings of my research are that most young people use the social platform YouTube, followed by Instagram. Young people use social networks mostly to keep in touch with their friends. One of the important findings is that there is a positive connection between the use of social networks and the feeling of poor self-esteem. That is, the more young people use social networks, the greater the feeling of poor self-esteem.

Ključne besede:social networks, self-image, youth

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj