Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Analytical formulae and applications of vertical dynamic responses for railway vehicles
ID
Yu, Yuewei
(
Avtor
),
ID
Song, Yunpeng
(
Avtor
),
ID
Zhao, Leilei
(
Avtor
),
ID
Zhou, Changcheng
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(750,08 KB)
MD5: 5C157B0B60DCC9A8C38CF50A8B6FEFD4
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.sv-jme.eu/sl/article/analytical-formulae-and-application-of-vertical-dynamic-response-for-railway-vehicles/
Galerija slik
Izvleček
To effectively improve the estimated level of railway vehicles’ vertical dynamic responses and provide a more suitable reference for the selection of its secondary suspension damping parameter, this paper has derived the root mean square values analytical formulae of the car body vertical acceleration, the secondary suspension vertical stroke, and the axle box vertical action force for railway vehicles under the random excitation of the track closer to the actual track characteristics. The correctness of the analytical formulae is verified by testing a real vehicle. Then, according to the analytical formulae derived, an analytical design method of the optimal damping ratio for the secondary suspension system is constructed based on the multi-objective programming and single-objective interval constraint analysis, which can be used to find the best trade-off for conflicting performance indices, such as ride comfort, running smoothness, and running safety, and the influences of the system parameters on the optimal damping ratio are analysed. This research can effectively characterize the vertical vibration response of railway vehicles and provide an effective reference for the initial design of the railway vehicle secondary suspension damping parameter.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
railway vehicle
,
vertical dynamic response
,
model deduction
,
damping parameter design
,
optimal compromise
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2023
Št. strani:
Str. 73-81
Številčenje:
Vol. 69, no. 1/2
PID:
20.500.12556/RUL-144972
UDK:
629.4:531.3
ISSN pri članku:
0039-2480
DOI:
10.5545/sv-jme.2022.375
COBISS.SI-ID:
146607107
Datum objave v RUL:
27.03.2023
Število ogledov:
554
Število prenosov:
67
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Strojniški vestnik
Skrajšan naslov:
Stroj. vestn.
Založnik:
Zveza strojnih inženirjev in tehnikov Slovenije [etc.], = Association of Mechanical Engineers and Technicians of Slovenia [etc.
ISSN:
0039-2480
COBISS.SI-ID:
762116
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Analitične formule in uporaba vertikalnega dinamičnega odgovora železniških vozil
Ključne besede:
železniško vozilo
,
vertikalni dinamični odgovor
,
izpeljava modela
,
projektiranje parametrov blaženja
,
optimalen kompromis
,
analiza vpliva stopnje blaženja
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj