izpis_h1_title_alt

Vpliv tržne strukture na zadovoljstvo porabnikov storitev : konceptualni model in empirična preverba
ID Šuster Erjavec, Hana (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Povalej Bržan, Petra (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/suster.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, trg, struktura, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Šuster Erjavec]
Leto izida:2010
Št. strani:XI, 219, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-14488 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:19522278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2027
Število prenosov:301
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, market, structure, consumer, satisfaction, loyalty, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj