izpis_h1_title_alt

Strateško zaposlovanje mladih v izbrani organizaciji : magistrsko delo
ID Pungartnik, Nastja (Avtor), ID Kohont, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (934,62 KB)
MD5: 9DB2FA129B5EFA89DBE4203972BD9535

Izvleček
V našem magistrskem delu smo se osredotočili na mlade, ki jih uvrščamo v generacijo Z in počasi vstopajo na trg dela. Prilagajanje novim ciljnim skupinam potencialnih kandidatov in iskanje novih načinov privabljanja le-teh je tema, ki ji posveča pozornost vedno več organizacij. Zaradi aktualnosti te teme, smo se spraševali, kako na strateško zaposlovanje mladih gledajo kadroviki v izbrani organizaciji ter katere izzive pri tem prepoznavajo. Na podlagi zastavljenih raziskovalnih vprašanj smo preko izvedenih intervjujev s kadrovskimi strokovnjaki v izbrani organizaciji X pridobili vpogled v njihovo opredelitev pojma strateški menedžment človeških virov, razumevanje vloge strateškega menedžmenta človeških virov v organizaciji in katere kadrovske dejavnosti uvrščajo v strateški menedžment človeških virov. Poleg tega smo pridobili informacije o tem, kdo so po njihovem mnenju glavni deležniki pri oblikovanju in izvajanju kadrovske strategije ter kakšen pomen ima usklajenost kadrovske strategije s poslovno strategijo za celotno uspešnost organizacije. Z intervjuvanci smo govorili o strategiji zaposlovanja mladih, njihovih izzivih s privabljanjem generacije Z ter pomenu grajenja znamke delodajalca. Rezultati so pokazali, da v izbrani organizaciji X kadrovsko strategijo načrtuje višji menedžment na podlagi postavljenih ciljev na mednarodni ravni. Hkrati jim je kot kadrovskim strokovnjakom omogočeno, da se pri strategiji zaposlovanja mladih vključujejo z nacionalnimi projekti, kot je karierni interni program za mlade. Kljub jasnim ciljem programa, jim je predstavljalo izziv, kako prodreti do mladih in se jim predstaviti kot privlačen delodajalec. Da bi to dosegli, so med drugim dali velik poudarek aktivnostim, ki pripomorejo h grajenju privlačne znamke delodajalca.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Strateški menedžment človeških virov, strategija zaposlovanja mladih, generacija Z, znamka delodajalca.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Pungartnik]
Leto izida:2023
Št. strani:115 str.
PID:20.500.12556/RUL-144821 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.953-053.81(043.2)
COBISS.SI-ID:146496515 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.03.2023
Število ogledov:356
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategic employment of young candidates in the chosen company
Izvleček:
In our master's thesis, we focused on young people, who we classify as generation Z and who are slowly entering the labor market. Adapting to new target groups of potential candidates and finding new ways to attract them is a topic that more and more organizations are paying attention to. Due to the relevancy of this topic, we researched how HR professionals in the chosen company view the strategic recruitment of young people and what challenges they recognize in this regard. Through interviews with HR experts in the selected company X we gained insight into their definition of the concept and the role of strategic human resource management in the organization and which HR activities they classify in strategic management of human resources. In addition, we obtained information about who, in their opinion, are the main stakeholders in the design and implementation of HR strategy and what importance the alignment of HR strategy with business strategy has for the overall success of the organization. We talked with the interviewees about the youth recruitment strategy, their challenges in attracting generation Z and the importance of building an employer brand. The results showed that in the selected company X, the HR strategy is planned by the senior management based on the set goals at the international level. At the same time, as HR experts, they are enabled to be involved in the recruitment strategy with national projects, such as the career internal program for young people. Despite the clear goals of the program, it was a challenge for them how to recruit young people and present themselves as an attractive employer. In order to achieve this they put a lot of emphasis on activities that help build an attractive employer brand.

Ključne besede:Strategic human resource management, strategic employment of young people, generation Z, employer brand.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj