Podrobno

Uvedba trgovske znamke : primer tehničnih trgovin Mercator
ID Bajde, Tina (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bajde384-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovina, prodaja na drobno, trgovinsko podjetje, Mercator, tehnika, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Bajde]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 70, 42 str.
PID:20.500.12556/RUL-14464 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19491302 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1547
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BAJDE, Tina, 2010, Uvedba trgovske znamke : primer tehničnih trgovin Mercator [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : T. Bajde. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bajde384-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, trade, retail trade, commercial enterprise, technics, trademarks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv farmacevtske industrije na politiko ZDA
  2. Ugled in uglednostni kapital v farmacevtski industriji v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Profesionalni razvoj učiteljev na področju dela z učenci z učnimi težavami
  2. Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
  3. Diskalkulija na razredni stopnji osnovne šole
  4. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj