izpis_h1_title_alt

Learning and diffusion of knowledge in clean energy communities
ID Medved, Primož (Avtor), ID Golob, Urša (Avtor), ID Kamin, Tanja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,63 MB)
MD5: 5D4659EF8FF09813C9888B3652F02C92
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2210422423000114 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Clean energy communities (CEC) represent emerging socio-technical systems that offer a suitable alternative to non-sustainable energy production and consumption. Thus, CECs cultivate new knowledge of clean energy use and diffuse it among their members as well as interested publics outside the CECs. This paper aims to contribute to the rather limited literature on the role of learning and knowledge in energy transitions in general and CECs’ knowledge circulation and learning in particular. The paper presents findings about the knowledge development and learning settings within CECs that provide the ways of cultivating knowledge within CECs and ways of disseminating this knowledge outside the CECs for potentially influencing wider social change. This research contributes to the energy transition literature by focusing on the overlooked perspective of learning and knowledge dissemination as an important part of a niche-innovation setting.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:clean energy community, learning settings, diffusion of knowledge, energy transition, transactional learning theory, multi-level perspective, niche innovation, renewable energy
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:16 str.
Številčenje:Vol. 46, art. 100701
PID:20.500.12556/RUL-144415 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.334
ISSN pri članku:2210-4224
DOI:10.1016/j.eist.2023.100701 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:141018115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.02.2023
Število ogledov:638
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Environmental innovation and societal transitions
Založnik:Elsevier
ISSN:2210-4224
COBISS.SI-ID:519673369 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:skupnost čiste energije, skupnost, čista energija, učenje, širjenje znanja, energetski prehod, transakcijska teorija učenja, večnivojska perspektiva, nišna inovacija, obnovljiva energija

Projekti

Financer:EC - European Commission
Program financ.:H2020
Številka projekta:837752
Naslov:New Clean Energy Communities in a Changing European Energy System
Akronim:NEWCOMERS

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj