izpis_h1_title_alt

Razlikovanje in blagovna znamka kot vstopna ovira za konkurente : diplomsko delo
ID Plahuta, Davor (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/plahuta4208.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, trg, blagovne znamke, image, potrošnik, lojalnost, družbenoekonomski položaj
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Plahuta]
Leto izida:2010
Št. strani:I, 37 str.
PID:20.500.12556/RUL-14401 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19452134 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1150
Število prenosov:249
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, market, trademarks, image, consumer, loyalty, socio-economic status

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj