izpis_h1_title_alt

Odnosi med spletnim trženjem od ust do ust, oglaševanjem in dimenzijami premoženja blagovne znamke
ID Konečnik Ruzzier, Maja (Avtor), ID Petek, Nuša (Avtor), ID Bavdaž, Mojca (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,04 MB)
MD5: 12C418F4A17F9A0E94E25FF925AD021D

Izvleček
Trženjsko-komunikacijska orodja v interaktivnem okolju niso več pod polnim nadzorom tržni-kov, zato je pomembno poznati njihov vpliv na proces ustvarjanja premoženja blagovne znamke. V članku pod drobnogled vzamemo vpliv spletnega trženja od ust do ust in televizijskega oglaševanja na posamezne dimenzije premoženja blagovne znamke v očeh porabnikov in ga preverjamo na vzorcu slovenskih porabnikov. Raziskava potrjuje pomembno vlogo obeh vrst orodij, a tudi opozarja na previdnost pri naslavljanju posameznih dimenzij premoženja blagovne znamke. Rezultati pritrjujejo nadgradnji tradicionalnih trženjsko-komunikacijskih orodij z interaktivnimi orodji, ki običajno vključujejo porabnike in jih spodbujajo k soustvarjanju blagovne znamke, vendar ne na račun zanemarjanja tradicionalnega oglaševanja. Ključni pojmi: trženjsko komuniciranje, spletno trženje od ust do ust, televizijsko oglaševanje, premoženje blagovne znamke v očeh porabnikov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, blagovne znamke
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:28.12.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 805-828, 1023
Številčenje:Vol. 49, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-143815 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:[659.145:077+659.131.7:075.2]:659.126
ISSN pri članku:0040-3598
DOI:10.51936/tip.59.4.805–828 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:135959555 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.01.2023
Število ogledov:836
Število prenosov:125
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Relationships between electronic word-of-mouth, advertising and dimensions of consumer-based brand equity
Izvleček:
Marketing communication tools are not under the complete control of marketers in an interactive environment, making it important to know how they impact the brand equity creation process. The article studies the impact of electronic word-of-mouth and television advertising on dimensions of consumer-based brand equity and tests it on a sample of Slovenian consumers. Alongside the presented research confirming the important role of both communication tools, it shows the need for prudence in addressing separate brand equity dimensions. The results support upgrading the traditional communication mix with interactive tools that typically involve and stimulate consumers to co-create brands, yet not at the cost of neglecting traditional advertising.

Ključne besede:marketing, advertising, brands

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj