izpis_h1_title_alt

Virtualna priprava na porod in starševstvo - pilotna študija
ID Skubic, Metka (Avtor), ID Stanek Zidarič, Tita (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (570,51 KB)
MD5: 9128B68F9B092932A7086A50A777A470
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://revije.ff.uni-lj.si/AndragoskaSpoznanja/article/view/10534/10154 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Epidemiološke razmere v Sloveniji so vplivale tudi na izobraževalni proces, saj je bilo treba del izobraževalnega in svetovalnega procesa prenesti iz predavalnice in simulacijskega kabineta v spletno – virtualno okolje. V študijskem letu 2020/2021 je bil tako na Oddelku za babištvo izveden pilotni projekt z naslovom Virtualna priprava na porod in starševstvo. Gre za prvi poskus načrtovanja, oblikovanja, izvedbe in evalvacije virtualnega izobraževalnega programa na področju babištva, ki so ga izvedli študenti pod mentorstvom s prisotnostjo udeležencev – bodočih staršev. Poseben izziv je bilo dejstvo, da so bili študenti babištva postavljeni v dve vlogi, in sicer v vlogo študenta in vlogo zdravstvenega strokovnjaka, ki prvič samostojno (pod mentorstvom) izvaja virtualni izobraževalni program za bodoče starše za pridobitev lastnih strokovnih kompetenc. Velik poudarek je bil namenjen evalvaciji projekta in izvedbe nastopa na način kvalitativnega raziskovanja z uporabo fokusnih skupin. Rezultati kažejo, da se študenti zavedajo pomena in zahtevnosti oblikovanja virtualnega učnega okolja. Želijo si več časa za pripravo izobraževalnega progama, več usmeritev in več možnosti za izvedbo generalke pred nastopom. Posebej izpostavljeno je bilo stresno svetovalno delo pri odgovarjanju na vprašanja bodočih staršev, ki je potekalo po končani izvedbi v živo on-line.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:rojstvo, starševstvo, porod, študenti babištva, virtualno učno okolje, evalvacija, visokošolsko izobraževanje
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:ZF - Zdravstvena fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:14.04.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 57-71
Številčenje:Letn. 28, št.1
PID:20.500.12556/RUL-143693 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
ISSN pri članku:1318-5160
DOI:10.4312/as/10534 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:105057283 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.01.2023
Število ogledov:634
Število prenosov:103
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Andragoška spoznanja
Skrajšan naslov:AS. Andrag. spozn.
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete, Gospodarski vestnik, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:1318-5160
COBISS.SI-ID:45586176 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:14.04.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The epidemiological situation in Slovenia has led to part of the educational and counselling process taking place online. In the 2020/21 academic year, a pilot project entitled “Virtual Preparation for Birth and Parenthood” was implemented at the Department of Midwifery. This was the department’s first attempt to conceptualise, design and implement a virtual midwifery education programme delivered by midwifery students in the presence of the participants – future parents. A particular challenge was posed by the fact that the midwifery students simultaneously took on two roles, one as students and the other as healthcare professionals independently (under supervision) conducting a virtual educational programme for expectant parents for the first time. Much emphasis was placed on the evaluation of the project, which was conducted using focus groups. The results indicate that the students are aware of the importance and difficulty of creating a virtual learning environment. They would like more time to prepare for the educational programme, more instruction, and more opportunities to practise before the performance. The stress of counselling and answering the prospective parents’ questions live online was particularly emphasised.

Ključne besede:higher education, childbirth, parenthood, midwifery students, virtual learning environment, evaluation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj