izpis_h1_title_alt

Analiza možnosti trženja avtomobilske znamke Kia na slovenskem in hrvaškem trgu : specialistično delo
ID Kodrič, Tomaž (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/kodric4118.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Hrvatska, avtomobilska industrija, blagovne znamke, Kia, trženje, tehnologija, družbenoekonomski razvoj, kultura, zakonodaja
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kodrič]
Leto izida:2010
Št. strani:V, 85, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-14358 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19407590 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1074
Število prenosov:639
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Croatia, car industry, trademarks, marketing, technology, socio-economic development, culture, legislation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj