izpis_h1_title_alt

Vloga knjižnega projekta in z njim povezanih dejavnosti pri predopismenjevanju od 5 do 6 let starih otrok : diplomsko delo
ID Kastelic, Tjaša (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,45 MB)
MD5: AE9F383EA92825E74D7AA50E516BB7DE

Izvleček
V teoretičnem delu je najprej predstavljena pismenost, za katero obstaja veliko različnih definicij. V naslednjem poglavju sem opisala zgodnjo pismenost in njene faze. Nadalje sem opisala družinsko pismenost ter pomen družinske pismenosti za otrokov govorno-jezikovni razvoj. Predstavila sem družinsko branje ter opisala pomen knjige in vrtca kot spodbudnega okolja za razvoj otroka. V naslednjem poglavju sem opisala razvijanje predopismenjevalnih zmožnosti, tj. predpisalnih ter predbralnih zmožnosti, slušno razločevanje in razčlenjevanje, ter orientacijo in grafomotoriko. Ob koncu teoretičnega dela sem opisala pomen knjižnega projekta v vrtcu. V empiričnem delu sem tako grafično kot opisno predstavila in interpretirala rezultate, ki sem jih pridobila s preizkusom predopismenjevalnih zmožnosti pred dejavnostmi in po opravljenih dejavnostih. Rezultate sem beležila v vnaprej pripravljeno ček listo. Z raziskavo sem ugotovila, da dejavnosti, ki sem jih pripravila v sklopu knjižnega projekta, pozitivno vplivajo na predopismenjevalne zmožnosti v skupini od 5 do 6 let starih otrok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družinska pismenost, knjiga, pismenost, predopismenjevalne zmožnosti, zgodnja pismenost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kastelic]
Leto izida:2022
Št. strani:43 str.
PID:20.500.12556/RUL-143557 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:135359747 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.12.2022
Število ogledov:1383
Število prenosov:37
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Role of the Book Project and Related Activities in Pre-Literacy for 5-6 Year Olds
Izvleček:
The theoretical part of the paper starts with an introduction to literacy, for which there are many different definitions. In the next section, I described early literacy and its phases. I went on to describe family literacy and the importance of family literacy for children's speech-language development. I introduced family reading and described the importance of book and kindergarten as a stimulating environment for children's development. In the next section, I described the development of pre-literacy capabilities, i. e. pre-writing and pre-reading capabilites, auditory discrimination and parsing, and orientation and graphomotoric skills. At the end of the theoretical part, I described the importance of the book project in kindergarten. In the empirical part, I presented and interpreted, both graphically and descriptively, the results obtained from the pre-literacy capabilities tests before and after performed activities. I recorded the results in a pre-prepared list of activities. My research has shown that the activities I have prepared as part of the book project have a positive impact on the pre-literacy capabilities in a group of 5-6 year old children.

Ključne besede:family literacy, book, literacy, pre-literacy capabilities, early literacy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj