izpis_h1_title_alt

Uporaba družbenih omrežij za namene trženja v klubih Prve slovenske nogometne lige : magistrsko delo
ID Jenko, Matija (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jenko4841-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, šport, društva, trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jenko]
Leto izida:2022
Št. strani:II, 54 str.
PID:20.500.12556/RUL-143166 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:129280515 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.01.2023
Število ogledov:518
Število prenosov:43
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of social networks for marketing purposes in clubs of the first slovenian football league
Ključne besede:Slovenia, sports, societies, marketing, electronic marketing, social networks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj